Bon ritme de les inscripcions al Curs de música de Cervera
El Curs Internacional de Música de Cervera, que enguany arriba a la 41a edició, és un dels més antics i exitosos de tot l’Estat espanyol. La Càtedra Cervera Emili Pujol, que a més del Curs, també inclou el Festival de Música i la Fira de Lutiers, tindrà lloc del 16 al 25 de juliol.
DIMECRES 08 JUNY 2022
Després de dos anys difícils a causa de la pandèmia, enguany es reactiven amb força les inscripcions al Curs, que ja superen els 80 inscrits, a falta d’un mes per tancar-ne el termini. De fet, una de les professores de violí, Raquel Castro, ja té totes les seves places exhaurides.
La nova situació epidemiològica també ha suposat el reton dels estudiants internacionals. A dia d’avui ja s’han apuntat alumnes procedents d’Irlanda, Alemanya o França.
Enguany es presenten diverses novetats. Una d’elles és la partició en dues etapes de les formacions. Del 16 al 20 de juliol, es faran les classes de guitarra, violí, viola, violoncel, contrabaix i orquestra. I del 21 a 25 del mateix mes, tindran lloc les de piano, flauta, oboè, clarinet, fagot, saxòfon, trompeta, trombó, trompa i banda. També s’han incrementat notablement el nombre de professors que passaran a ser 25. Tots ells tenen un gran prestigi en l’àmbit de la música i la formació i, aquest, és un dels grans atractius del curs.
Una altra de les novetats és que, en aquesta edició, s’afegeix el saxo com a nou instrument d’aprenentatge.
Les inscripcions per a aquesta edició es poden tramitar a través del web catedracervera.cat i els interessats tenen de termini fins al 3 de juliol per poder-les formalitzar.
Els alumnes que també necessitin allotjament, hauran de fer-les abans del 15 de juny.
Informació aportada pel Servei de Premsa de la Càtedra Cervera.