Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Conservatori, present al VI Esmuc Piano Fòrum

Professorat de piano del Conservatori de Cervera va prendre part en el VI Esmuc Piano Fòrum, el dissabte 27 de febrer, una cita que ja ve sent habitual.

DIMECRES 03 MARÇ 2021

Es tracta d'una trobada de professorat de piano dels diversos conservatoris del país i la dels professors de l’Escola Superior de Música de Catalunya, que sorgeix al costat de taules rodones o xerrades entorn del món musical.

Enguany els eixos en els quals ha girat la trobada han estat el piano del segle XXI –amb la presència del pianista Francesco Tristano-, les dones en la música –amb Pilar Valero- i les classes en línia –moderat pel professor Rafael Salinas.

Per primer cop les xerrades es pogueren seguir de manera presencial i també en línia.

Un concert d’alumnes dels conservatoris de Catalunya va cloure la jornada. La representant del Conservatori de Cervera, Lídia Soldevila, va obrir el recital amb una colorista versió de l’Arabesque de Debussy.

Una trobada interessant doncs, tant per professorat com pels alumnes, ja que així es creen sinèrgies i es copsa el nivell dels pianistes que acaben el grau professional.


En un altre ordre de coses, està previst que enguany la jornada de portes obertes del Conservatori de música sigui el proper dia 16 de març, entre 17.30 i les 19 hores, amb cita prèvia a l’adreça direccioconservatori@cerverapaeria.cat


I
nformació i imatge aportat per Santi Riu (Conservatori de Cervera).
Cervera, 3 de març de 2021.