El FF Cervera-Segarra aconsegueix tres punts amb una ajustada victòria davant del Futsal Athletic Vilatorrada
Després d'aconseguir un empat davant el Rubí, les cerverines van tornar a jugar al pavelló municipal, on van enfrontar-se a un antic rival amb el qual s'havien trobat en les fases de la Copa Catalunya, el Futsal Athletic Vilatorrada A, i el van derrotar per 3- 2.
DIMARTS 19 OCTUBRE 2021
Les del Bages venien sense cap punt a la butxaca i amb la intenció d'estrenar-se davant el conjunt cerverí. Ja des dels primers minuts, a les segarrenques els va costar desenvolupar jugades i transicions ofensives i es perdia la pilota amb certa facilitat. A més a més, el fet que l'equip rival presentés una pressió força alta va fer que les sortides de pilota no acabessin a camp contrari. A diferència del partit anterior, les ocasions de gol no van ser gaire nombroses i van haver de passar setze minuts perquè les locals marquessin el seu primer gol.
L'acció va venir a partir d'una sortida de pressió de les cerverines en què Yana va agafar el carril central i amb una conducció individual va xutar de manera ajustada pel primer pal. El segon gol del partit no va tardar a arribar i tres minuts més tard, just abans de la mitja part, Glòria va recuperar una pilota prop de la meitat del camp i després d'una conducció individual va saber col·locar també la pilota per un costat de la porteria.
Així doncs, les de Cervera van arribar al descans amb un tranquil·litzador 2-0 però sense gaires bones sensacions pel que fa a l'hora de defensar. A la segona meitat, la dinàmica va ser força similar i de fet es va intensificar la pèrdua de pilotes pel que fa a l'equip lila que els costava superar les línies de pressió de les jugadores del Bages. D'aquí que Bianca es va veure obligada a realitzar bones parades que arribaven a partir de jugades d'estratègia així com contraatacs.
Transcorreguts els quatre minuts del segon temps, en un d'aquests contraatacs la defensa cerverina no va saber ajustar bé la banda contrària i gràcies a una bona paret entre les noies de l'Athletic Vilatorrada aquestes van marcar el seu primer gol de l'encontre. A mesura que avançaven els minuts, les segarrenques van saber trobar més profunditat i es van poder plantar en més ocasions prop de la porteria rival.
Just a la meitat de la segona part, una circulació de pilota en la zona de construcció va permetre que Èlia, aconseguís la pilota per la banda dreta i després d'encarar porteria prop de la banda, va realitzar un potent xut que no va deixar gaires opcions a la portera visitant. Amb un 3-1 a favor, les noies del FFCS sabien que calia centrar-se a defensar per tal d'evitar encaixar un nou gol.
Quan falten pocs minuts pel final, les jugadores blanc i vermelles van optar per sortir amb el porter jugador en les situacions d'atac fet que va fer augmentar el desgast físic de les locals que segueixen amb una plantilla força curta. Quan només quedava un minut de joc, l'Athletic Vilatorrada va marcar aprofitant la superioritat, després d'una mala basculació cerverina.
Aquest cap de setmana toca visitar la pista del Sant-Andreu Glòries, equip que es troba a dalt de tot de la classificació.
Van jugar: Bianca, Èlia, Idoia, Glòria, Yana, Sheila, Maria i Ari.
Informació aportada pel FF Cervera-Segarra.