Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els acordions i els cors, protagonistes musicals del cap de setmana

El Conservatori de Cervera ha tornat a viure uns dies ben dinàmics, del 17 al 19 de novembre, per l'intercanvi amb el cor Hernaniko Udal Musika Eskola i el grup d’acordions Dakapo Abesbatza, d'Hernani (País Basc), que han visitat la ciutat i han ofert un concert compartit amb els alumnes cerverins.

DILLUNS 20 NOVEMBRE 2023

Si bé el Conservatori de Música de Cervera sempre ha estat molt actiu amb activitats extraordinàries com concerts, intercanvis i col·laboracions amb altres entitats, aquest inici de curs està resultant molt incipient. I és que després dels intercanvis amb l'Orquestra i la Banda d'Oldenburg i amb els pianistes de Palafrugell, els passats dies 17, 18 i 19 el Conservatori de Cervera han tornat a ser ben dinàmics. En aquest cas ha estat l'intercanvi del cor Hernaniko Udal Musika Eskola i del grup d’acordions Dakapo Abesbatza, que han estat a Cervera tot fent turisme i un concert compartit amb els alumnes del Conservatori de Música de Cervera.
 
En una primera part Els Assossegats i l'Akordeoi Orkestra oferiren obres com Fly me to the moon de Bart Howard / Rall Howard, I’m Still Standing d'Elton John, El fantasma de l'òpera d'Andrew Lloyd Webber o Captain Crow de Nell Benjamin & Laurence O’Keefe, dirigits per Maribel Insausti i Sònia Peiró. El cor va ser el protagonista durant la segona part. Es pogueren escoltar cançons de Josep Vila i obres de Kentaro Sato, Xabier Sarasola o Javier Busto, entre altres, a càrrec del Cor de Projectes del Conservatori de Cervera i el Dakapo Abesbatza, dirigits per Amaia Aldalur i Jordi Castellà, i amb Marc Castellà com a pianista.
 
La tornada de l'intercanvi tindrà lloc els propers 22,23 i 24 de març, quan les formacions cerverines aniran a Hernani.

 
Informació i imatges aportat per Santi Riu (Conservatori de Cervera).

Galeria d'imatges