L’Agència Catalana de l’Aigua modernitzarà la depuradora de Cervera
L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), empresa pública de la Generalitat que s’encarrega de la planificació i la gestió de l’aigua a Catalunya, ha posat a licitació la redacció del projecte constructiu d’optimització de l’estació depuradora d’aigües residuals de Cervera.
DIMECRES 26 OCTUBRE 2022
L'estació depuradora de Cervera es va posar en servei l'any 1985. A causa del temps transcorregut des de la posada en funcionament i que la instal·lació es troba pròxima a la seva capacitat, superant-la en alguns episodis, és necessari realitzar obres per optimitzar i modernitzar la planta. Amb aquesta actuació s’assolirà un bon sanejament de les aigües residuals de Cervera.
En primer lloc cal redactar el projecte constructiu, que l’ACA ha posat a licitació per un pressupost de 119.385 euros. Les empreses poden presentar les seves ofertes fins al dijous 3 de novembre. El projecte haurà d’estar llest en un termini de 9 mesos.
L'anunci amb les condicions del contracte per a la redacció del projecte es pot consultar en aquest enllaç.