Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Aquelarre 2023 portarà el foc, les bruixes i l’esoterisme als carrers de Cervera del 25 al 27 d’agost

L’espectacle central de la festa, amb el Mascle Cabró a Cal Racó, renova imatge i estructures amb la recreació dels personatges de Dante i Virgili a la ‘Divina Comèdia’ en el seu pas per l’infern.

DIJOUS 27 JULIOL 2023

L’organització potencia l’Aquelarret amb nous tallers i la participació de 200 infants a la cercavila, que estrenarà la plaça Magdalena de Montclar com a nou espai al final del recorregut per afavorir la presència de públic.

La plaça Major de Cervera ha estat, dimecres 26 de juliol, l’escenari de la presentació de l’Aquelarre, que tornarà el cap de setmana del 25 al 27 d’agost omplint els carrers de la capital de la Segarra de foc, bruixes i esoterisme en una de les cites culturals imprescindibles de l’estiu a Catalunya amb més de 350 quilos de pólvora al centre històric de Cervera.

La recreació de la llegenda del Mascle Cabró serà, un any més, el moment àlgid d’una festa que mobilitza Cervera i les seves entitats i que es renova contínuament per guanyar nous públics. En aquest sentit, en aquesta 45a edició de l’Aquelarre l’espectacle central de dissabte a la nit tindrà com a fil conductor els personatges de Dante i Virgili a la Divina Comèdia en el seu particular recorregut per l’infern a través d’uns cercles que acabaran amb l’aparició del Mascle Cabró i la seva esperada gran escorreguda. La direcció artística de la festa va a càrrec d’Alea Teatre. El cerverí Pol Bosch ha explicat que “l’espectacle renovarà estructures i farà tot un seguit de canvis per mantenir l’interès d’un muntatge apassionat que començarà amb l’Encesa de la Universitat de Cervera i arribarà fins a Cal Racó”. 

Per més informació de la festa cliqueu aquí