La Paeria de Cervera crea la Regidoria de Comunicació
DIVENDRES 09 ABRIL 2021
La Regidoria es crea, bàsicament, perquè s’ha detectat la necessitat de bastir una nova estructura per millorar la comunicació de la Paeria, tant a nivell intern com extern.
Com a objectius generals es marca l’elaboració d’un Pla de comunicació municipal i potenciar la difusió dels projectes i les activitats que es porten a terme des de totes les àrees de la Paeria.
Entre els objectius més concrets hi ha la renovació de la revista Paeria, que canviarà el disseny, el format i la periodicitat, serà bimensual, i tindrà una edició digital, a partir del mes vinent. També es canviarà el lloc web municipal, www.cerverapaeria.cat, amb nou disseny i continguts en un projecte gratuït desenvolupat per la Diputació de Lleida. S’implantarà una aplicació mòbil per a la millora de l’atenció ciutadana en la gestió d’incidències de qualsevol tipus. Es promourà la creació de mitjans de comunicació municipals per ser emesos per Internet (ràdio i/o TV municipal), etc.
La Regidoria de Comunicació és responsable de les tasques de coordinació i redacció de la revista Paeria; la gestió de continguts i actualització diària del web municipal; la gestió de les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter), el canal de Youtube, i les aplicacions de missatgeria instantània ebando i Telegram; la redacció de notes de premsa; la convocatòria de rodes de premsa, en coordinació amb Protocol i les diferents Regidories; el recull de premsa...
Segons la regidora, Mireia Brandon, “la intenció és consolidar una estructura comunicativa a la Paeria, que ha de millorar l’organització interna i la difusió externa dels projectes municipals”. “És bàsic que la informació arribi a tota la ciutadania i també es pretén fomentar la participació ciutadana amb canals bidireccionals com la nova aplicació mòbil”.