La Policia Local reprèn les sessions d’educació viària
DIMECRES 14 ABRIL 2021
Aquestes classes pràctiques complementen les sessions teòriques que la Policia Local de Cervera imparteix prèviament als centres educatius. L’educació viària s’adreça a l’alumnat de 5è i 6è de primària i 1r d’ESO i hi participen les tres escoles i els dos instituts de Cervera i les escoles de Calaf, Sant Guim de Freixenet i Torà. La Paeria de Cervera i els ajuntaments d’aquestes localitats tenen un acord de col·laboració en aquesta matèria.
La iniciativa és molt ben acollida pels joves participants, que condueixen karts al parc de trànsit de Cervera, on aprenen a respectar els senyals, els semàfors i les indicacions dels agents. Té una llarga trajectòria, de més de 20 anys, que es va interrompre el curs passat a causa de la pandèmia i que el 2021 s’ha pogut reprendre adoptant les mesures sanitàries pertinents.
Segons el regidor de Mobilitat i Civisme, Jordi Pons, “la iniciativa, plenament consolidada a Cervera, pretén conscienciar la joventut i aconseguir una mobilitat més segura al municipi”.