Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El FF Cervera Segarra es deixa escapar tres punts davant un rival directe

Dissabte 13 de novembre, les jugadores cerverines van desplaçar-se a Vallirana per disputar la setena jornada de Lliga, en què van perdre per 4 a 2.

DIMARTS 16 NOVEMBRE 2021

Vallirana AE A 4 – FF Cervera Segarra 2.

Les del Llobregat encaraven el partit amb 4 punts acumulats mentre que les de Cervera compten amb 8.

La primera part va començar amb mal peu per a les jugadores de Marc, que només dos minuts després del primer xiulet, van anotar-se un gol en pròpia porta en un intent de tallar una passada en diagonal cap al segon pal.

Pel que fa a l'estratègia de joc, les de Cervera van apostar per pressionar a camp contrari, però la intensitat no va ser del prou alta ni contundent durant tota la primera part, fet que va permetre a les locals construir jugades a partir de la meitat del camp. A diferència d'altres partits, les segarrenques els va costar dur a terme jugades ràpides d'atac i les arribades van ser menys freqüents, algunes de molt clares que no es van saber aprofitar.

D'altra banda, les de Cervera sí que van comptar amb nombroses situacions de córner en què no van saber aplicar bé les jugades d'estratègia. Al minut onze, una situació a pilota parada en contra prop de l'àrea va acabar en un xut ras que va passar pel costat d'una defensa cerverina i entrant pel primer pal de Bianca de manera molt ajustada. Amb un 2-0 en contra, les de Cervera no van saber reaccionar i van seguir amb la mateixa dinàmica dels primers minuts. De fet, just un minut després, en un contraatac per la banda dreta d'una jugadora del Vallirana, no es va saber tallar amb prou contundència l'avançament i aquesta va xutar encertant de nou dins la porteria rival.

Amb dificultats per trobar la calma i organització necessàries per poder començar a desenvolupar un bon joc, les liles van veure com, abans del descans, encaixaven de nou un quart i dolorós gol després de repetir-se una situació pràcticament igual al primer gol. Així doncs, amb dos gols en pròpia porteria, el partit va arribar a la mitja part amb un difícil 4-0.

A la represa, les cerverines van incrementar notablement la intensitat i van saber fer seu el domini de la pilota i arribar així de cara a porteria de manera més reiterada. Després dels tres minuts, Èlia va ser l'encarregada d'estrenar el marcador cerverí després d'una bona combinació entre les quatre jugadores que va acabar amb un xut al segon pal.

El següent gol no va arribar fins a vuit minuts del final gràcies a una jugada d'estratègia de córner en què Ari va saber acompanyar bé la pilota després que Glòria la filtrés entre la defensa local.
A partir d'aquí, les noies del 
FFCS van sortir amb la portera jugadora per tal d'intentar anotar el tercer gol i augmentar així les probabilitats de remuntada però el desgast físic i la bona actitud de les locals per tal de defensar i seguir pressionant va esgotar el temps de joc.

Sense tres punts importants, el F
F Cervera – Segarra se situa onzè d'un total de catorze equips i rep aquest dissabte el penúltim equip de la taula, el qual no ha guanyat cap partit.


Van jugar: Bianca, Èlia, Idoia, Ari, Yana, Glòria, Sheila i Maria.


Informació i imatge aportades per FF Cervera – Segarra.