Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Nou segell del pelegrí pel camí de Sant Jaume

La Regidoria de Turisme, amb col·laboració amb l'Associació d'Amics del Camí de Sant Jaume de Cervera, ha elaborat un segell per a la credencial del pelegrí, amb el logotip de la petxina i la imatge de fons de la silueta urbana de Cervera, amb l'objectiu de fomentar el camí que passa per la ciutat.

DIMECRES 04 AGOST 2021

L'Associació d'Amics del Camí a Cervera que, de manera voluntària, fa la gestió d'informar i assessorar les persones que volen iniciar el camí i mantenen el contacte amb les poblacions veïnes, ha impulsat aquesta iniciativa, amb el suport de la Regidoria de Turisme, que avui ha facilitat a hostals i allotjaments de la ciutat el material necessari.

D'aquesta manera, tots els pelegrins que facin parada i s'allotgin a Cervera podran segellar la seva credencial amb una imatge única, al mateix temps, gràcies als establiments hotelers, es podrà realitzar un millor control estadístic i comptabilitzar el nombre i l'origen dels pelegrins que visiten la ciutat.

La regidora de Turisme, Roser Segura, "valora molt positivament la tasca duta a terme per l’Associació d’Amics del Camí i la participació activa dels hostalers de Cervera en la promoció turística de la ciutat".