Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Victòria del FF Cervera-Segarra en el penúltim partit de Lliga

Dissabte 7 de maig les segarrenques es van desplaçar a Sant Vicenç dels Horts per enfrontar-se a un rival directe en la lluita per la permanència, l'EFS Jordi Torras, al qual van guanyar per 3 a 4.

DIMARTS 10 MAIG 2022

Amb la necessitat de guanyar tots els partits que queden de competició, les de Cervera van plantejar el partit amb la mateixa estratègia que ha estat utilitzant en les anteriors jornades: defensa individual per darrera de la mitja pista i aprofitant al màxim les jugades ofensives com les d’estratègia de córner i bandes.

Al minut quatre, Maria Lourme va ser l’encarregada d’estrenar el marcador després d’arribar-li una pilota fora de l’àrea rival i amb un bon retall va finalitzar amb un potent xut ajustat.
Cinc minuts més tard, les locals van saber aprofitar una situació de contraatac per circular la pilota de banda a banda i xutar pel segon pal. Les cerverines no van realitzar una bona primera part pel que fa a estructura defensiva i bona temporització ofensiva.
A falta de quatre minuts pel descans va arribar el segon gol en contra després que, en una jugada en què les barcelonines van saber guanyar l’esquena, la defensa cerverina no va ser prou contundent i una jugadora local va arribar sola davant de porteria.

A la segona part, els primers minuts es va notar el canvi de dinàmica de les cerverines i van començar a disposar de més ocasions d’atac.
Al minut cinc, en una jugada en què van participar les quatre jugadores, Idoia va acompanyar la pilota pel segon pal recuperant així l’empat a 2 gols.
Quatre minuts més tard, en un servei de córner en contra, una jugadora exterior va xutar sense oposició i va encertar pel pal llarg amb un xut difícil d’aturar per Bianca.
Així doncs, amb el marcador de nou en contra, les de Cervera no van abandonar i van pujar les línies de pressió per tal de robar més pilotes. Un minut després del 3-2, Glòria va ser l’encarregada de tornar a empatar gràcies a una bona paret amb Sheila.
A falta de cinc minuts pel final, les locals van treure la portera jugadora per tal d’aprofitar la superioritat però les segarrenques van saber defensar-ho bé. Quan només quedaven tres minuts pel final, en una jugada d’estratègia de banda, Ari va fer una passada interior cap a Glòria que va saber veure a Idoia ben situada al segon pal i aquesta, de nou, va fer entrar la pilota donant així el quart gol a les de Cervera.
En els últims dos minuts, les cerverines encara van disposar d’una clara ocasió per marcar el cinquè, però finalment el marcador va acabar en un 3-4 esperançador que les situa ara a una posició en què el descens depèn d’altres categories.

Van jugar: Bianca, Idoia, Maria, Yana, Sheila, Ari i Glòria.

Aquest dissabte disputen el seu últim partit de lliga a casa en l’horari habitual en què només val la victòria.


Informació aportada pel FF Cervera-Segarra.