Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Festival Segamots. L'art de contar contes

4a edició del Festival de narració oral de la Segarra

El SegaMots és un projecte de narració oral que arriba a auditoris, places, residències, escoles, museus, biblioteques… mitjançant les seves tres potes: festival, contes a escoles i residències, i proposta didàctica.

El Festival se celebrarà del 21 al 23 d'octubre en diferents municipis de la comarca.

A Cervera es farà l'acte inaugural, divendres 21, a les 19 h, a la plaça Universitat. Amb les narradores Sherezade Bardají, Eva Andújar i Cristina Verbena, i amb la participació de Neriya Dori i Berta Villorbina, alumnes d’acordió del Conservatori.
Dissabte 22 hi haurà el Tastamots, un espectacle de contes per a adults amb Cristina Verbena, al Tap Room de Casa Dalmases, a les 21 h.
Diumenge 23, a les 12.30 h, a la plaça Major, espectacle de contes per a públic familiar amb Sherezade Bardají.

Més informació a: https://www.ccsegarra.cat/cultura/segamots

Plaça Universitat / casa Dalmases / plaça Major
  • Quan 21/10/2022 a 23/10/2022
  • On Plaça Universitat / casa Dalmases / plaça Major
  • URL de l'esdeveniment Lloc web relacionat
  • Afegeix un esdeveniment al calendari iCal