La Seu Electrònica és un mitjà a través del qual la ciutadania podeu exercir el vostre dret d'accés a la informació, als serveis i als tràmits electrònics de la Corporació, entre els quals es troben "Queixes i suggeriments", i "Instància General". A més, a través de la Seu podeu iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds referents a Govern, l'Administració General, Competències i Serveis i Hisenda Pública. Per a la realització dels tràmits i l'accés a la Carpeta electrònica, cal identificar-se mitjançant certificat electrònic o idCat Mòbil.
Tràmits
En aquesta secció podeu veure tota sèrie de documents referents a ajudes i subvencions, anuncis, edictes, ocupació pública, ordenances i reglaments, òrgans de govern, pressupostos i urbanisme.
En aquesta secció podeu accedir a totes aquelles qüestions referents a Contractació Pública.
En aquest apartat podeu consultar l'estat dels expedients, accedir a la vostra bústia electrònica, consultar el registre i les factures, l'accés a les convocatòries (espai reservat a membres dels òrgans col·legiats) i les vostres signatures.
El següent enllaç permet a l'accés a l'enviament de factures, consulta de directori d'unitats i consulta d'estats.
Accés al portal de transparència de l'Ajuntament de Cervera, on podreu trobar informació institucional i organitzativa, indicadors de gestió econòmica i pressupostos, contractes i oferta de serveis i tràmits, entre d'altres.